Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Fearless: VARM, VARM, VARM DAG! ♥

lørdag den 18. august 2012

VARM, VARM, VARM DAG! ♥

I fredags kom jeg hjem til min lillesøsters første hjemmebagte Scones. De så måske ikke bedst ud, og manglede måske lidt sukker, men jeg blev da meget glad for den. Lige en ting der kan gøre ens start på Weekenden bedre. Lige fra jeg kom hjem, sad jeg og lavede lektier. Der er bare så mange. Jeg er bare glad for at min fremlæggelse i dansk gik godt. Jeg var faktisk ikke så nervøs, som jeg havde forventet. 

I dag har jeg besøgt mine kusiner. Det var da meget sjovt. Det er faktisk lidt lang tid siden jeg så dem. I de mindste var de glade for at se mig. Senere gik vi lidt i Fredericia by, selvom det var helt vild varmt! Vi fik dog en lille raket is... :P Var der ikke omkring de 28 °C... For mig er det vildt varmt, jeg bryder mig slet ikke om det varme vejr. Jeg er lidt af en vampyr. 



2 kommentarer:

  1. Jeg hader også varmen og solen o.o
    Go team vampire-girls XD!

    www.mitboudoir.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mmmh, det ser lækkert ud. Men ja. Alt for varme dage er lidt træls. :(

    ________________________________
    www.livetseffekter.blogspot.com

    SvarSlet