Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Fearless: Skolestart ♥

lørdag den 11. august 2012

Skolestart ♥

Jeg kan stadig ikke forstå at skolen begynder om 2 dage. Hvordan kunne ferien gå så hurtigt? Når jeg tænker tilbage har jeg faktisk haft det sjovt. Jeg har fået tegnet en del, chibi'er of course. Jeg er i hvert fald blevet vant til min Wacom Bamboo Pen. Det var jo mit mål, da jeg ikke rigtig kan finde tid til det når skolen begynder. Jeg har været i England med min familie. Hvad mere kunne man ønske sig? Jeg så alt det jeg havde drømt om at se i England. Bøger kunne jeg hygge med i timevis, uden at tænke på lektierne. Være på PC hele dagen lang og bare slappe af. Det har været dejligt, selvom vejret var lidt øv-agtigt... 

Jeg er helt skoleklar og glæder mig meget. Det bliver jo også ret kedeligt i længden med at lave ingen ting. Jeg må videre med livet. Jeg har købt mig en ny sorteringsmappe til mine forskellige papirer, fra de forskellige fag. En mappe som ikke er et ringbind og derfor ikke behøver papirer med huller i. Jeg har ikke noget. Jeg kan virkelig godt lide pastelfarverne. Jeg har også fået et nyt Hello Kitty penalhus. Det kan jo ikke blive bedre, for jeg elsker bare Hello Kitty. Blyanter, viskelæder, passere og diverse ting ligger i penalhuset. Jeg er meget glad for at den kan rumme alle de ting. Min skole taske er ikke lyserød, for det synes jeg bare er for overrumblende. Det er en mørkeblå East Pak taske. Rolig nu, min lyserøde side træder stadig frem med de bagdes jeg fik købt. 

Jeg fik min søster til at hente bogen "Body Finder". Gosh, det er godt nok en god bog. Selvom den er virkelig uhyygelig og medvirkende. En bog jeg virkelig anbefaler.  






Jeg håber I alle får en god skolestart og et godt skoleår. 

5 kommentarer:

  1. Uha ja min skole starter også på mandag (om 2 dage).. Tiden er både gået hurtigt og langsomt men nu når man står i slutningen af ferien føles det bare som om at den lige var startet...
    Men man skol jo i gang igen på et eller andet tidspunkt ;)

    www.mitboudoir.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej!

    Jeg har nomineret dig til en LIEBSTER AWARD på min blog.

    De 11 spørgsmål til dig:

    Hvad er din passion i livet?
    Hvad er din ynglings skomærke?
    Har du/i et kæledyr?
    Hvad hedder din ynglings film?
    Hvem er din ynglings sanger?
    Hvorfor blogger du?
    Har du nogen søskende?
    Hvad er din ynglings sodavand?
    Hvad bruger du din fritid på?
    Er du færdig med skolen?
    Bruger du makeup i hverdagen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, tak for din nominering. Jeg svarer ikke på flere awards...

      Slet
  3. For meget tekst


    hvordan laver du den søde mus

    SvarSlet