Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Fearless: Liebster Blog Awards!!! ♥

fredag den 10. august 2012

Liebster Blog Awards!!! ♥

Her i dag fandt jeg ud af at der var 2 der havde nomineret mig til Liebster Blog Awards. Det havde jeg ikke forventet. Det eneste jeg kan sige er: "Wow, tusind tak". 
Dem der havde nomineret mig er:
Mit Boudoir 
Tous Sont Beaux 

Hvad er Liebster Blog Awards?
De nominerede i Liebster Blog Awards skal have under 200 faste læsere. Først skal man skrive 11 facts om sig selv, derefter svare på 11 spørgsmål fra den der nominerede en og til sidst nominere 11 blogs og stille dem 11 spørgsmål.

11 facts om mig:
1. Jeg hedder Jackie.
2. Jeg er 15 år gammel.
3. Jeg er venstrehåndet.
4. Jeg er 164,5 cm høj.
5. Jeg kommer fra Kina.
6. Jeg elsker lyserøde ting.
7. Peeta Mellark er min mand.
8. Jeg går meget op i skolen.
9. Jeg er den pige der ikke har særlig mange venner, men har en meget lille og tæt vennegruppe.
10. Jeg elsker at tegne.
11. Jeg nyder at læse bøger.

Mine spørgsmål fra Mit Boudoir:
1. Hvornår startede du med at blogge? det gjorde jeg søndag d. 5. August.
2. Hvorfor startede du med at blogge? Fordi min kusine startede. Eller jeg syntes det var en meget god måde at gemme sine minder  på, for før i tiden delte jeg billeder på Instagram, men der kunne jeg ikke tilføje særlig meget tekst.
3. Hvad handler din blog om? Min blog handler om mit liv. Det handler om min hverdag, og dem og de ting jeg elsker. 
4. Hvordan kom du på idéen til din blog? Hm.. Det kom bare. Jeg havde set en masse mennesker der  havde lavet en blog om deres liv. 
5. Hvor kommer din blogs navn fra? Den kommer fra min yndlings idol, Taylor Swift. Jeg elsker hendes citat om at være frygløs. 
6. Hvordan er dit fohold til musik? Jeg elsker musik og kunne ikke leve den det. verden ville være virkelig tomt uden musik. Jeg lytter altid til noget, om jeg surfer på internettet eller laver lektier.
7. Hvad er din yndlings sang for tiden? Der er så mange. Jeg kan slet ikke vælge. Alt fra Taylor Swift og Owl City. 
8. Spiller du selv et instrument? Nej, jeg er ikke særlig musikalsk.
9. Har du en sjov historie om dig selv du gerne vil dele med os andre? Nej, der har jeg desværre ikke. 
10. Dit største minde? Mit største minde er nok fra Hong Kong. Det var virkelig en skøn oplevelse med min familie. Det var fantastisk og noget jeg aldrig vil glemme.
11. Dit største ønske? Jeg kunne vælge at ønske noget godt for hele verden, men det kommer nok alligevel ikke til at ske. Der er mit største ønske at få et godt liv. Et godt liv med en od karriere og måske en ny familie.


Mine spørgsmål fra Tous Sont Beaux:
1. Hvorfor begyndte du at lave en blog? Har jeg svaret over (:
2. Kan du lide at blogge? Ja, det kan jeg meget godt lide. (:
3. Hvem er dine største blogge idol(er)? Har ikke rigtig nogen, da jeg lige er startet. 
4. Hvilken stil har du? Jeg tror bare min stil er almindelig. En T-shirt med nogen jeans. Intet fancy...
5. Hvad er dit største ønske? Jeg kunne vælge at ønske noget godt for hele verden, men det kommer nok ikke til at ske. Derfor er mit største ønske at få et godt liv. Et godt liv med en god karriere og måske en ny familie.
6. Hvorfor tror du at du blogger godt selv? Jeg synes faktisk ikke at jeg blogger særligt godt. 
7. Hvor lang tid vil du blive ved med at blogge i? Det ved jeg ikke helt, måske til jeg ikke mere vil 
8. Kan du lide at blogge? Ja, det kan jeg meget godt lide (:
9. Hvad syntes du er det bedste ved at blogge? At man kan dele og gemme sine minder.
10. Hvad er dit ynlings sprog? Jeg synes bare kinesisk mandarin lyder så hammer godt, dog kan jeg ikke tale sproget.
11. Hvad tror du der sker om 2 år med din blog? Det sker ikke noget. (:

Mine nominerede: (5)
NOBEL
Louniz
A Rainy Summerday
Thekrayats ordinary day
Mit Boudoir

Mine 11 spørgsmål til de nominerede: 
1. Hvad handler din blog om?
2. Hvorfor kan du lide at blogge?
3. Kan du beskrive din blog med 3 ord?
4. Hvad er du bedst til?
5. Hvad laver du i fritiden?
6. Hvilken skostørrelse bruger du?
7. Hvad er dit yndlings fag?
8. Hvordan ser du dig selv om 15 år?
9. Hvad er dit største ønske?
10. Er der noget du har gjort, som du vil ændre?
11. Hvilke idoler har du?

God fornøjelse 




3 kommentarer:

  1. Tillykke med, at du er blevet nomineret!:-)

    www.myfazhion.com

    SvarSlet
  2. Omg, mange tak, det betyder rigtig meget! :3

    -Og tillykke med at du er blevet nomineret!

    SvarSlet
  3. Det var også de to, der nominerede mig, hehe. Tillykke! :)

    SvarSlet