Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Fearless: Perfume collection ♥

tirsdag den 7. august 2012

Perfume collection ♥

Det har været en meget grå i dag. Måske ikke lige vejret til at være udenfor i. Faktisk kan jeg godt lide lyden af regnen. Den er så dejlig og fredfyldt... Prøv at lyt til noget musik med rainymood til. Tro mig, du vil ikke fortryde det. Tryk her! Faktisk drømmer jeg om at danse ude i regnen sammen med en person jeg godt lide. Lidt ligesom det Taylor Swift synger i hendes sang, Fearless...

Jeg har samlet på parfumer siden 4. klasse. Jeg skal gå i 9. klasse efter sommerferien, så det vil sige i ca. 5 år. Min samling er ikke særlig stor, men jeg er meget glad for den. Jeg samler egentlig kun på de parfumer som jeg synes er flotte. Altså selve flasken SKAL være elegant og yndig. Jeg kan godt lide at kigge på dem.
Jeg tror jeg har 16 parfumer. Jeg har fået dem i nogle specielle anledninger, såsom til jul, fødselsdage osv. Ellers har jeg også købt nogle få selv, men jeg vil takke min mor for at være den person der har givet mig flest. Uden hende ville jeg ikke have min samling. Hun gav mig min første parfume. Min Paris Hilton - Just Me parfume... Wuhuuu....

Jeg har parfumer fra kendte stjerner. Jeg er meget vild med Britney Spears parfumer. De er så funklende. Ellers har jeg parfumer fra Avril Lavigne, Jennifer Lopez, Paris Hilton, Miss Sixty, Isabell Kristensen og mange flere. ♥




Dog mangler jeg en vidunder parfume... Wonderstruck!!! Jeg vil virkelig gerne have den parfume af Taylor Swift. Den er så nuttet! Jeg har opdaget at man kan købe den i Matas nu. Nu er det bare med at plage min mor eller vente til jul... Jeg kan ikke vente i så lang tid.

Hvis I gerne vil have mig jeg til at  lave en parfume-anmeldelse, af en parfume jeg har. Så bare sig til. ♥

12 kommentarer:

  1. Åh elsker også parfume flaskerne, de er så inspirerende. :) x

    - http://nannalow.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det kunne være rigtigt fedt med en anmeldelse af nogle af dine parfumer - mangler nemlig selv inspiration til en ny en ^^

    www.mitboudoir.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Yay :) Er der en speciel parfume du gerne vil have en anmeldelse af? ^^

      Slet
    2. Alt andet end Avril Lavigne's Black Star - for den har jeg allerede..

      Slet
    3. Okay ^^ Det skal jeg nok (:

      Slet
  3. Kunne du lave en andmeldelse af den på det første billde, nummer 2 fra højre af?

    http://eventyrslystelserne.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det vil jeg meget gerne :)
      - Skal det være en skriftlig eller en video anmeldelse? ^^

      Slet
    2. Ehm, video! Elsker videoer.

      Slet
    3. Det vil jeg prøve på :)

      Slet
  4. Wow du har mange parfumer:-
    Elsker selv Christina Aguilera parfumen!:-)

    Knus Sophie
    (Kig gerne min blog!
    sophiespang.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har jeg vidst :)
      Jeg elsker Christina Aguilera parfumen <3

      Slet