Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Fearless: Udenfor hygge ♥

torsdag den 9. august 2012

Udenfor hygge ♥

Jeg har været ude sammen med mine dejlige veninder i dag.  Først gik jeg ud med en meget nær veninde, jeg har haft siden børnehaven. Vejret var da lige perfekt til at gå ud i. Det er egentlig virkelig lang tid siden jeg har været sammen med hende. Hun er der altid når man mest har brug for en at tale med. Jeg vil gerne takke hende for at være ultra unormal sammen med mig. Vi kan altid grine over de mest latterlige ting, som ingen rigtig forstår. Vi er helt forskellige, måske fjender. Nej...  Altså hun kan virkelig godt lide Twilight og det er ikke en hemmelighed at jeg ikke rigtig bryder om det, men vores venskab er større end det. Hun er virkelig den mest hjælpsomme person der findes. Hun er endda en person der ved alt hvad der sker, bare spørg hende og du er updatet. Vi bliver måske uvenner en gang imellem, men det holder ikke særligt længe. Tahahahahah. Jeg er hendes Cookiemonster og hun er min Elmo...

Vi går altid en tur rundt i området når vi er sammen. Det er så dejligt... Vi tog et lille smut til vores skole. Det er så mærkeligt at det er mit sidste år på skolen. De 9 år gik virkelig stærk, det var som om det var i går jeg begyndte i 0. klasse. Vi mødte en masse lærer der forberedte sig til at skolen starter på mandag. De virkede alle meget glade. Det da være et godt tegn. (: Så hyggede vi på skolens gynge. 

Et billede jeg tog, da jeg gyngede og lå på ryggen. Det var da et forsøg...
Senere var jeg sammen med min anden søde veninde! Hun kom helt uventet, da jeg først troede at vi ikke skulle være sammen. Hun fik mig ud af huset og vi havde det meget sjovt. Vi fik taget nogle billeder, eller rettere, hun fik taget nogle billeder. Jeg havde for travlt med at æde mariekiks... Måske skulle jeg skære ned på søde sager. Naah, det er umuligt. ♥ Hun er virkelig en sær og sød person på en gang. Vidste I at det var hende der fik mig til at blogge? Jeg håber vi får lejeligheden til at kunne være sammen igen (:

Faktisk et af de første billeder jeg har sammen med dig 



Følg mine veninder her: 
Her:
Her:

6 kommentarer:

  1. Hej :) Jeg syntes virkelig det er en dejlig blog du har dig :) DERFOR har jeg nomineret dig til en Liebster blog Award :)

    Mere information kan du finde på min blog :)


    http://toussontbeaux.blogspot.dk/


    Kærlig sille

    SvarSlet
  2. Det er nogle virkelig søde billeder! De er dejlig stemningsfyldte!:-D og at lærerne er glade er i den grad et godt tegn!

    - Camilla
    milleme.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Ja, det skal nok blive et godt skoleår :)

      Slet