Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Fearless: Lidt for den søde tand ♥

mandag den 6. august 2012

Lidt for den søde tand ♥

Jeg har ikke rigtig lavet noget i dag. Jeg har været på min PC og redigeret min blog. Nu er jeg ret så tilfreds med den. Jeg havde nogle små problemer med nogle ting, men fandt alligevel ud af det. Dagens højdepunkt er nok sløjfe-cursoren. Jeg synes virkelig den er kawaii og den passer mig meget godt. Hvad synes I om den?

Jeg er en lykkelig ejer af en Wii, som jeg ikke rigtig bruger. Mine småsøskende havde på en eller anden måde gjort at begge mine Wii remoter gik ned. De virkede ikke. Vi prøvede alt, som at skifte batterier, tjekke om vi havde sat stikket ordentlig til ved censoren. Men intet hjalp. Jeg havde allerede givet op, men min søster sync'ede Wii remoterne.. Det virkede! Jeg føler mig meget dum i forhold til min lillesøster...

Så til noget lidt mere personlig info om mig: Jeg er en person der virkelig godt kan lide søde sager. Alt hvad der strækker sig fra kage, slik, chokolade til småkager osv. kan jeg ikke lade være med at spise. I can't resist it. Mine venner kalder mig endda Cookiemonster, gad vide hvorfor? Min mor fik købt nogen wannabe Oreo kiks, vil jeg gætte på. De smager alligevel virkelig godt! Hvem kan heller ikke lide Ritter SPORT!? MUMS... Min mor er den bedste...  ♥ ♥ ♥ 


2 kommentarer: