Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Fearless: Foto-dag ♥

lørdag den 25. august 2012

Foto-dag ♥

I sidste mandags, fik min klasse og jeg taget det sidste klassebillede og portrætfoto. :O Tjaaa... Foto-dag er aldrig lige mig. Igennem årene har jeg altid set virkelig mærkelig ud. Jeg var aldrig parat. Sidste år så jeg skræmt ud. Selvfølgelig er det altid mig der ser grim ud på alle billederne. I år kan jeg også kun sige det samme. Hvorfor kan jeg ikke bare være en af de der pige der bare er så fotogene? Min veninde, Elmedina, så vildt sød ud på sit foto. Jeg ser ikke frem til klassens fjollebillede. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal stå, eller se ud. Nogen idéer?

 



3 kommentarer:

  1. Awwwww D:! Jeg hader også skolefotos.

    På mit fjollebillede var jeg en djævel og lavede djævletegn mens jeg holdt min trefork i den anden hånd ^^!

    www.mitboudoir.blogspot.com

    SvarSlet
  2. jeg synes du ser rigtig sød ud på dit! :)
    på mit fjollebillede havde jeg taget eyeliner og sort læbestift på og touperet mit hår - emo ! :D

    SvarSlet