Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Fearless: It's a sweet Friday! ♥

fredag den 31. august 2012

It's a sweet Friday! ♥

Hej Bloggen! 
Yay, det er endelig fredag. Weekenden startede med kage!!! En bedre start kan man ikke få. Jeg elsker dig mor! I dag havde jeg også kun 5 lektioner, det vil sige at jeg havde fri kl. 12:45. Det var desværre biologi det skulle gå ud over, men jeg havde virkelig brug for at slappe lidt af i dag. 

Da jeg kom hjem gjorde jeg det jeg bedst kan lide; At tegne! Ikke på computeren, men på papir. Det er godt nok lang tid siden jeg sidst havde holdt mine derwent blyanter. Jeg fik dog tegnet nogle realistiske tegninger, jeg sætter ind i morgen. Stay tuned! 


Noget der virkelig kan ødelægge ens weekend er to mega hævede myggestik. Min venstrearm og ben er totalt smadret. Den er hævet op til dobbelt størrelse. Det kradser virkelig meget. Det er virkelig irriterende. Jeg håber I alle har en god weekend. 




8 kommentarer:

  1. ÅH det ser lækkert ud. :)

    http://nannabynanna.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hej:)

    Hvordan har du lavet musen om?:)!

    SvarSlet
  3. Åhh bliver helt lækkersulten, eheh. :D
    - sød blog, elsker musen!

    http://frederikkeborcher.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Wow hvor ser det lækkert ud! (-:

    Kys kys Emma

    SvarSlet
  5. Rigtig fed blog med gode billeder :-)
    Vi er blevet fast læser, og vi håber at du også har lyst til at smutte forbi vores blog. Vi er lige startet op.

    Jeg (seline) er selv ret vild med Taylor Swift, så fedt du også kan lide hende.

    - Seline og Simone ♥
    http://selinesimone.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Mmhmmmm!
    Savner din blogging :(


    - behindtheattitude.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror jeg begynder at blogge igen. ^_^

      Slet