Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Fearless: Fødseldag ♥

onsdag den 8. august 2012

Fødseldag ♥

I dag fejrede jeg min mors fødselsdag med min familie. Min mor betyder virkelig meget for mig, da hun altid er der for mig. Mine søskende og jeg har sådan en konkurrence om at ønske min mor tillykke som den første hvert eneste år. Det bliver dog aldrig mig, da jeg er den der sover længst. Jeg blev vækket af mine søstres "høje" lykønskningerne, kl. halv 6 om morgenen.

Jeg har altid tegnet mine kort til min mor. (Så længe jeg kan huske.) Dette år lavede jeg et digitalt kort som jeg printede ud. Jeg har selv tegnet det hele i programmet "Paint Tool SAI"... Mit kort forestiller en kage... Typisk, jeg er så ukreativ.  that program... 


Vi fejrede hendes fødselsdag ved en kinesisk restaurant. Helt nøjagtig "Asian Restaurant". Det jeg kan sige er at jeg virkelig godt kan lide deres buffet... MUMS... Jeg åd og åd indtil jeg segnede. Jeg havde gået og ventet hele dagen på at vi skulle tage afsted. Højdepunkt: ISEN 
Ja, nu kender i til min store glæde for mad...

Mit kort som det første fra højre. De andre er fra mine søstre...
♥ 
"Til min kære mor'
med masser af kærlighed
I dag og hver dag
Ønsker dig en god fødselsdag"



Min store kærlighed til is... 
Tillykke med dagen mor ~ Jeg elsker dig 

6 kommentarer:

  1. Nuuurh, hvor er det altså sødt! :-)
    Sent tillykke til din mor. ^_^

    SvarSlet
  2. Tusind tak, skal nok sige tillykke til hende fra dig af ^^

    SvarSlet
  3. Omg at stå op klokken halv 6 for at ønske nogen tillykke med fødselsdagen o_o! Det orkede jeg virkeligt ikke xD!

    www.mitboudoir.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ja, vi er heller ikke normale. ^^

    SvarSlet
  5. Hejsa! :D
    Jeg har nomineret dig til Liebster Blog Awards.
    For at læse mere om dette og for at se reglerne for at deltage så se dette blogindlæg:
    http://mitboudoir.blogspot.dk/2012/08/wow-liebster-blog-awards.html

    SvarSlet