Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon Fearless: Lærers fødselsdag - Besøg! ♥

fredag den 12. oktober 2012

Lærers fødselsdag - Besøg! ♥

Hej Bloggen! 

Min lærer har fødseldag d. 19, eller sådan noget. Derfor valgte hun at invitere hele klassen hjem til hende. Hvis det var rigtigt skulle vi have motionsdag, men vi vil hellere til vores klasselærers fødseldag. Jeg har 2 klasselærer, Melanie og Charlotte. To vidt forskellige lærer som jeg virkelig godt kan lide. Jeg har allerede været til Melanies fødselsdag, i marts. De blev begge 40 år. Noget man ikke rigtig skal sige højt. Det vil sige at det var Charlotte jeg var ved. 

Jeg har ingen stedsans, så jeg har meget svært ved at finde rundt i byen. Derfor gik jeg sammen med Elmedina, min navigator! Vi skulle først mødes derover ved 10-tiden. Derfor behøvede jeg ikke stå så tidligt op. Vi formåede at komme derover, uden at fare vild. Det var meget hyggeligt at være derover. Boller, kage og slik. Hun har også nogle virkelige søde børn. De drenge ville jeg gerne kidnappe. Små nuttede drenge. 

Vi sluttede ugen af på en god måde. Det var virkelig hyggeligt. Nu venter The Vampire Diaries på mig. Sæson 4 er startet! Nu er der også efterårsferie. Det kan ikke blive bedre... 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar